V svoj kolektiv vabimo osebo za podporo kupcem, ki bo prvi stik s strankami in poslovnimi partnerji. Naloge zajemajo celostno podporo – od komunikacije preko klicnega centra in elektronske pošte do osnovne prodajne in tehnične pomoči, skrbi za stranke ter kreiranja osnovnih naročil. Pričakujemo, da se bo nova okrepitev ekipe resnično potrudila za vsako stranko in ji zagotovila najboljšo možno izkušnjo.
Naloge:
- Sprejem in obravnava klicev v klicnem centru.
- Odgovarjanje na elektronska sporočila in razporejanje le-teh znotraj podjetja.
- Kreiranje osnovnih naročil.
- Nudenje osnovne prodajne in tehnične podpore kupcem.
- Skrb za stranke in zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje.
- Posredovanje in koordinacija zahtev do ustreznih oddelkov.
- Ažurno vodenje podatkov v CRM sistemu.
- Sprejem in usmerjanje obiskovalcev podjetja.
- Sodelovanje z oddelki prodaje, logistike, tehnične službe in drugimi.
Pričakujemo:
- Odlične komunikacijske sposobnosti in visoka usmerjenost k strankam.
- Proaktivnost, prijaznost in potrpežljivost pri delu s strankami.
- Samostojnost, natančnost in sposobnost učinkovite organizacije dela.
- Dobro znanje slovenskega jezika, dodatni jeziki so prednost.
- Dobra računalniška in tehnična pismenost.
- Prednost predstavljajo izkušnje na področju podpore strankam, dela v klicnem centru ali prodaje.
- Ustvarjalnost, natančnost in odgovornost.
- Prijaznost, urejenost in komunikativnost.
- Vozniški izpit B kategorije.
Ponujamo:
- Delo v prijetnem in dinamičnem kolektivu.
- Možnost osebnega in strokovnega razvoja.
- Mentorstvo izkušenih prodajalcev.
- Zaposlitev za nedoločen čas.
- Konkurenčno in spodbudno plačilo.
- Možnost tople malice v podjetju in neomejeno najboljše kave.
Pomembno! Dodatna vprašanja in prijavo na delovno mesto pošljite na zaposlitev@petrovic.si.*
* V e-mail pripišite na katero delovno mesto se prijavljate in priložite svoj življenjepis/CV.