KONTAKT
DELOVNI ČAS
  • PON: 7:00 – 16:00

  • TOR: 7:00 – 16:00

  • SRE: 7:00 – 16:00

  • ČET: 7:00 – 16:00

  • PET: 7:00 – 16:00

Želite reklamirati izdelek?
Izpolnite obrazec, z veseljem vam bomo pomagali!

V kolikor želite podati reklamacijo vašega izdelka vas prosimo, da izpolnite spodnji obrazec.

  1. Reklamacije sprejemamo izključno preko spletnega obrazca za oddajo reklamacijskega zapisnika.
  2. Reklamacije upoštevamo v 8. dneh od prejema blaga.
  3. Izdelkov, ki so že vgrajeni ali kakorkoli predelani, ni več možno reklamirati.
  4. Reklamacij, ki so nastale zaradi nestrokovnega ali neskrbnega ravnanja z blagom ne upoštevamo.
  5. Kupec nikakor ne sme uporabiti/prodati blaga, dokler reklamacija ni zaključena.
  6. Kupec mora dobavitelju omogočiti, da vidi in pregleda reklamirano blago.
  7. Reklamacij, ki so posledica nestrokovnega raztovarjanja ne upoštevamo.
  8. Barvno ujemanje izdelkov ni predmet reklamacije, saj lahko pri različnih izdelkih pride do barvnega odstopanja.

    ŠTEVILKA DOKUMENTA (naročilo, dobavnica ali račun) *

    KONTAKTNA OSEBA *

    E-MAIL NASLOV *

    TEL. ŠTEVILKA *

    PODJETJE

    VZROK REKLAMACIJE *

    OPIS REKLAMACIJE *

    FOTOGRAFIJA (ni obvezno)